marți, 1 iunie 2010

nimic diferit dar totul schimbat

Si acum ce sa fac? Sa ma bucur ca am o parte din mine aici alaturi? sa plang ca am lasat o parte din mine acolo? sa ma bucur deoarece stiu ca o sa am intorc acolo? sau sa plang deoarece stiu ca o sa ii las aici?:| Si uite asa vin problemele , stiam ca nu o sa scap de ele, am incercat sa sar peste si le-am incurcat mai rau. Nu ma pricep sa imi rezolv singura problemele, aici intervine una dintre persoanele care imi face ziua mai senina chiar daca toarna cu galeata( adica baiatul cu lista:)) thx cata>:D< ). Apoi, ajung acolo unde uit de tot, cateva ore trec peste..radem glumim, ne mai prostim:)) etc etc. si ajung iar in cuibul meu unde ma gandesc la multe chestii sigura, unde pun mereu raul inaintea binelui pentru ca daca iese rau...sa stiu la ce sa ma astept...daca iese bine..fericirea e mai mare.Apoi o iau de la capat , rutina. Fiecare zi e asemanatoare..ii pot spune rutina. Dar fiecare zi are momentele ei unice. Si daca sunt bune si daca sunt rele nu imi pasa..pentru ca mereu e cineva care sa imi dea un impuls, un sut in fund pentru a merge inainte . Datorita acestor lucruri care unora li se par banale eu sunt fericita, aceste lucruri banele imi fac mie secunda, minutul, ora , ziua , viata fericita:) Multumesc

Iulia .: si oricum fiecare are roulul lui
Iulia .: adica
Iulia .: fiecare aveti
Iulia .: rolul vostru in viata mea
Iulia .: sunteti ca suruburile
Iulia .: daca lipseste unul se strica tot
B.J. is typing a message.
B.J.: cat de rea sa fii sati compari prietenii cu suruburile))
Iulia .: de asta te iubesc)




Conduceti cu grija pana pe conturile voastre!

7 comentarii:

Anonim spunea...

îmi vine să cânt melodia din reclama la Mc...I'm loving it! \:D/

Ce somn imi eeee...

Anonim spunea...

Am uitat,

dacă noi suntem şuruburile tu cine te pomeneşti ca eşti?

şurubelniţa? :))

:*

B spunea...

da deeci si-au batut joc de melodie
da totusi foarte tare
hei si eu vreau sa fiu o surubelnita roz :))))) :d

Iulia spunea...

bai...eu ...asta vad din perspectiva mea, e viata mea, povestea mea. Fiecare isi vede viata cum vrea idiotule:))

Iulia spunea...

tu poti sa fii piulita roz daca ti neaparat8-|

Zapezel spunea...

O sa devin baiatul cu trusa de scule =))))) !

I-am spus eu cuiva , intr-o zi cu soare cand erau 35 de grade in bucuresti

"Traieste-ti clipa si lasa viitoru' in pace ca nu ai cum sa-l planuiesti.Lasa raul de-oparte , lasa binede de alta parte si treci printre ele.Se atrag singure de tine"

Iulia spunea...

!!!

Trimiteți un comentariu