joi, 17 iunie 2010

i'm living in this shit

Tot ce imi doresc acum e un bilet de avion. Nu vreau haine, nu vreau bani , nu vreau nimic. Vreau sa am vad acolo zambind si urland de fericire. Imi doresc sa scap de toata nebunia de aici, certuri, discutii in contradictoriu , jigniri si etc. Pur si simplu nu inteleg. Am avut si eu momentele mele cand ma certam dar aveam o varsta. Toti suntem la fel, nu e niciunul mai presus ca altul . Facem parte toti din aceeasi comunitate de cacat. Daca as putea as pleca cu scartait de roti. Unii chiar nu merita sa traiasca , sunt atatia oameni care ne strica , ne scurteaza existenta , de ce vreti sa va alaturati lor? de ce nu vreti sa incercam sa fim altfel? poate realizam ceva . Oricum cine ma asculta pe mine.. in continuare toata lumea o sa se certe si o sa injure , pe fiecare blog o sa fie posturi urate, pline de injuraturi . Va atacati in vorbe fara un motiv atat de batut in cuie incat sa si rezulte ceva . Stiti ca nu o sa ajungeti la nimic cu chestia asta nu? Si ca e o mare pierdere de timp. Tocmai mi-am piedut 10 minute din viata sa va explic ceva ce oricum nu o sa bagati de seama 8-|.

7 comentarii:

Zapezel spunea...

Toata lumea vrea fericire si pace, e imposibil !
Gandeste-te ca nu ti se intampla nimic rau , ca ai tot ce-ti doresti , ca nu ai pentru ce lupta , iubesti , esti iubita , AI EXACT TOT CE ITI DORESTI !!!

Partea ta pozitiva e la 100% , chiar depaseste pragul dar o sa devina un cacat in scurt timp pentru ca te loveste sictirul de chestia asta...Raul aduce schimbarea asa cum moartea aduce linistea si pacea , chestiile negative fac lumea sa se invarta.Daca era numai bine , ar fi fost un calvar...e un echilibru in toate astea...Daca lasi tot aici si te duci in apogeul fericirii tale , rezolvi ceva?o sa te simti singura acolo pentru ca or sa treaca pe langa tine si or sa priveasca prin tine...Ti se par atat de buni si draguri pentru ca oriunde esti noua lumea te primeste cu caldura...si cand pleci #:-s "sa-mi bag pula, de unde a venit ma si asta...am scapat in sfarsit de ei".Si tu ai spus asta cu noi veniti , atunci cand au plecat...chiar si cu rudele tale cand vin in vizita :).Oriunde ai pleca raul te pandeste...si asta e de bine .

"Dintr-o lume de parveniti o sa pleci intr-un loc cu nesimtiti
Dintre nesimtire si parvenire
vei alege ce ti-e bine"

cu alte cuvinte , te vei intoarce aici cat mai curand...ar fi bine sa le amesteci dar tot la cacat ajungi !

Zapezel copyright 2010

Iulia spunea...

ti-am zis ca mi-e frica de tine?:))a da , ti-am zis

Just a human been.. spunea...

Aha...sincer chestia ma lasat fara cuvinte frumos spus dar nai cum sa capi de cacaturi ;):D

Iulia spunea...

am incercat si eu:))

Iulia spunea...

si cata... nu am vrut sa definesc perfectul , am vrut doar sa evit...chestii:)

Just a human been.. spunea...

nu nu miam chemat prietenele miam chemat gajika asa ca e cel mai bn nu io am inceput cu chematu de oameni :))) io doar raspund cand vine vorba de provocari de genu :)))

Iulia spunea...

sa moooor daca inteleg ce vrei sa spui:|:))). Oricum...asta cu chematu si etc , ti-am zis am zis ce am avut de zis..si acum ma retrag:)

Trimiteți un comentariu