miercuri, 2 iunie 2010

I need something special

Cedeaza, mai mult fiindca are suflet de femeie si trebuie sa cedeze, decat fiindca ar fi avut un argument convingator.E foarte limpede ca atutudinea adoptata nu aducea nici un avantaj favorabil ei, dar cedeaza pentru ca e femeie. Ii ofera lui avantajul de a alege mai mult decat isi ofera ei satisfactie, si el o sa profite din plin de acest avantaj. Mi-am dat seama de acest lucru atunci si sunt la fel de convinsa si acum, cand scriu aceste randuri, in odaia mea.

"Chipul si purtarea lui in seara cand ne-am aflat fata in fata mi-erau mai mult decat de ajuns pentru a-mi da seama ca se intamplase ceva extraordinar..[...] Venise acolo anume ca sa ma intalneasca in seara aceea si ca vestile pe care avea sa mi le impartaseasca erau deosebit de placute...." ( Femeia in alb)
Tot ce fac si tot ce gandesc ma duce in acelasi loc. De ce acolo? De ce trebuie sa fiu eu aia caruia ii pasa? intrebari fara raspuns.sau , poate au raspuns si nu vreau eu sa cred eu ca au .Adevarul doare si stiu asta prea bine. Ma ascund de adevar si aman totul cat pot, aman un dezastru pentru mine care candva tot se va intampla, fie ca vreau eu fie ca nu vreau. E imposibil. Partea mai rea e ca nu inteleg ce vrei, esti nehotarat si schimbator. Am creierii varza, nu mai inteleg nimic. Un vis frumos dureaza mult prea putin.


Asculta mai multe audio Muzica

melodie copiata de la Cata (traiesteee.blogspot.com) Mersi!

Focul aprins candva nu va putea fi stins prea usor, e nevoie de ceva kg de lacrimi:)

5 comentarii:

Anonim spunea...

Iulia, artista..(NOT!) :))

Mâine avem bio! AAAAAA!

Zapezel spunea...

In plm de prost , comentariu' tau nu e in ton cu postu' ! Ce cacat de legatura are bio cu postu'?

Anonim spunea...

are.


şi cam care ar fi fost problema ta?

Iulia spunea...

terminati amandoi!

Catana Cristian-Alexandru spunea...

un text care te poarta intr o lume a incertitudinii. place

Trimiteți un comentariu