sâmbătă, 15 mai 2010

'SARACISME'

Oare de ce trebuie sa ma enervez in fiecare seara din cauza unor persoane care nu merita ?
Nu ma mai stresez degeaba, va las in lumea voastra roz, plina de sloboz! Nu bat niciun apropo si nici nu ma intereseaza daca te simti sau nu..nici tu si nici altii. Cine se simte jegos/a, nesimtit/a , etc. e strict problema voastra dragilor. Fac apel la indiferenta si uite asa o sa isi stoarca ceva lume creierii pentru a elucida misterul slobozului imbranzit.Chiar mi-am dat seama ca trebuie sa fiu mai rea,chiar nu merita sa fac eforturi inutile pentru niste specii pe cale de disparitie care nu merita nici negru sub unghie._|_ enjoy:)



chill.

2 comentarii:

Zapezel spunea...

Am si eu multe de scris in genul "saracismului " tau !

Abia astept sa-mi incep noul proiect de blog sa scriu niste "saracisme"

Anonim spunea...

ce.ai patit maaaaaaa?:|

doamne dumnezeule.

esti dura!

Trimiteți un comentariu