marți, 27 aprilie 2010

Eh-oh-vee-ee

Şi chiar dacă vreau, nu pot, pentru că nu mă lasă inima. Şi chiar dacă îmi doresc cu adevarat, nu pot, pentru ca nu vreau sa rănesc... pe mine, pe ei, pe alţii. Acum am realitzat că sufletul şi inima nu sunt chiar două lucruri identice. Când zici inimă, te gândeşti la o chestie roz in forma de triunghi cu o curbură pe undeva, când zici suflet, te gândeşti la o ceaţa care există în tine si care îţi spune ce sa faci. Eu de fiecare dată am ascultat ce a spus sufletul, dar am făcut ce a zis inima. Urmările nu sunt rele..ştii "Fă ce îţi spune inima" păi da...chiar aşa..nu îti da trăirile pe o coală albă de hârtie, nu o mâzgali cu sentimente..doar lasă o parte din ea să respire, să vorbească, nu numai cu tine.. ci şi cu alţii. Asta este cheia, dacă te închizi in tine nu rezolvi nimic. Te răneşti pe tine si îi înceţoşezi si pe ceilalţi. Doar spune lucrurilor pe nume şi ai să te simţi mai bine: iubeşti şi ii spui, te doare şi îi spui, plângi şi îi spui, îţi trece si îi spui. El sau ea o să se simtă mai bine pentru că o să ştie că ai încredere, tu o să te simţi mai bine, şi mai liber. Iubeşte si traieşte! Traieşte ca să iubeşti!

3 comentarii:

Anonim spunea...

aaaa , deci despre tine era vorba :))

Iulia spunea...

a, nu:))))

Anonim spunea...

iulia incercand sa fie artista :))
era tru in momentele alea ca n-avea blog:))

Trimiteți un comentariu